BEHANDELINGEN in Geldermalsen

Chiropractie Geldermalsen GW Behandelingen

In een mensenleven zijn er veel oorzaken te bedenken die de gezondheid van uw lichaam negatief beïnvloeden. U kunt denken aan een slechte lichaamshouding, weinig beweging, sportblessures, verkeersongelukken, werkgerelateerde ongevallen en emotionele druk. Deze, en nog veel meer factoren, leiden tot gezondheidsproblemen. Chiropractische behandelingen leiden tot een structurele verbetering van uw gezondheid.

CHIROPRACTISCHE ZORG in Geldermalsen

De behandelingen van Chiropractie Rivierenland  leiden tot lichaamsherstel zonder ‘assistentie’ van medicatie, injecties en operaties, en zijn voornamelijk geconcentreerd op het corrigeren van uw wervelkolom.

Wellicht vraagt u zich af: “Waarom de wervelkolom?”. Door het aanbrengen van correcties in de wervelkolom gaat uw zenuwstelsel beter functioneren. Dit leidt tot een verbetering van uw totale lichaam waarin zenuwen zich overal bevinden. En het is geen geheim dat alles met elkaar in verbinding staat!

In onze praktijk behandelen we onder meer rug- en nekpijn, hoofdpijn en migraine, ischias, been-, shouder- en kniepijn, scoliose, gevoelloosheid en tintelingen, carpaletunnelsyndroom, degeneratieve schijfziekte, zwangerschapspijnen, werkgerelateerde ongevallen, verkeers- en sportblessures.

Dr. M. Barney voorziet zijn patiënten van de hoogste kwaliteit in chiropractische behandelingen. In het recente verleden heeft hij duizenden patiënten een pijnvrij leven bezorgd.

OPENINGSTIJDEN

De Panoven 29